23 Ekim 2011 Pazar

KISA YAZI ;)

Ne güzel bir gün...
Bu gün umut etmenin aptallık olduğunu öğrendim...Hayal kurmakta saçma hele plan yapmak ahmaklık...
Bunları yeni mi öğrendin demeyin...
Ben geç olduğunu hiç düşünmedim...Kalbim kocaman oldu hata yapmaktan...Karşılıksız sevmeyi ve güvenmeyi öğrendim...
Artık realist yaşama zamanı romantik bir film değil hayat...
Ya da pablo nerudanın aşk şiiri...
Aşk arabesk şarkılar gibi benim için şimdi...Kırk yılda bir dinlenir...

=) Pablo neruda demişken 2 gün önce pablo nerudanın "kuruntular kitabı" adlı eserini aldım! Çok güzel bir kitap...Okurken mutlu oluyor insan...Çikolata yemek gibi...Çok susayıp kana kana su içmek gibi tüm mısralar...Bir de hukuk sosyolojisi çalışıp okuduysanız...Uyku gibi dinlendirici...




rastgele sizin şansınıza bir sayfa açıyorum... ve ilk 3 mısrası:

Rüya görüyordu trenler
istasyonda,savunmasız,
lokomotifsiz,uykuda.





şimdi yemek siparişim geldi...
Bu yazımda kısa olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder