9 Aralık 2013 Pazartesi

pazartesi yazısı

Ben tesadüflere inanmıyorum.Hep söylerim bu cümleyi;ama artık kelimeye bile tahammülüm yok.Lugatımdan çıkarttım. ''tesadüf'' nedir? Kader diye eşsiz bir sözcük varken oda kim oluyor?gelin örnek üzerinden anlatayım;))) Hay tesadüfe bak...Nasıl sevimsiz bir cümle..Kaderde varsa olur,üzülme...Al işte buda bir cümle;ama nasıl naif ve telkin edici... Ben kadere inanıyorum..Körü körüne yaşamak değil bu.Aksine,yaşarken güçlü olabilmek.Ben yaşamak ve mutlu olmak için elimden geleni yaparken,kötü olan her olayda ona sarıldım..Kadere...Evet olması gerekiyor dedim,ve yeniden devam ettim...Ağlamam gerekiyordu..İşte bu yüzden hiç tutmadım içimde.Saçma sapan ne çok şeye ağladım ve güldüm ne çok=))en kötü anımda bile..Biliyorum dengesiz bir yanım vardı;ama hep güçlü..insan da böyle değil midir zaten? Özlerken ağlar,kavuşunca ağlar...Siz hiç sinirden gülmediniz mi? Evet mi diyorsunuz? O zaman sizde hoş geldiniz..Kadercisiniz sizde...Ne alakası var damla demeyin?Gözyaşıyla kahkahanın yeri karışıyorsa hayatınızda,hayatınızın kontrolü sizin elinizde değildir..Tamam kararlar verip,yön verirsiniz hayatınıza;Ama hiçbir zaman tam değil...Biriyle tanışmanız mı gerekiyor.Tanışırsınız..siz engel olamazsınız buna.İşte bu kaderdir.Bundan sonra yaptığınız her hareket kaderinize yön verir... Şimdi benim istanbulda olmam kader,burda yaşayacaklarım? İşte tam takıldığım ve korktuğum nokta() İçimde koca bir boşluk...Sonra tekrar bir telaş geleceği merak etme hali.. Geleceği merak etmeyen mi var?,demeyin...Ben sadece durumu anlatıyorum ve sanırım kafam karışıyor anlatırken;)Sonra,bunları yazarken içimden şarkı mırıldandığımı fark ediyorum...Ondan oldu sanırım.Hangi şarkı sizce?Bu yazıyı okurken ilk aklınıza gelen şarkı olsun=) Şimdi o şarkıyı açıp,yazıyı baştan okuyun..Eğer yapmayıp ----yazıyı şimdi okumaya devam ediyorsanız.----sıradansınız sizde..eğer şarkıyı açıp okumaya başaladıysanız daha da sıradan..şimdi acaba,açıp dinlesem mi dediniz?işte şimdi çok tatlısınız =))) PEKİ HANGİ ŞARKI?

1 yorum:

  1. Hemşerim sen hukuk yerine bence edebiyat okumalıymışsın :)

    YanıtlaSil