2 Aralık 2011 Cuma

02:06

Ne kadar küçülebilirsin?dedi erkek..
Ağlayarak uzaklaştı kız...Koşarak...Rüzgara,ankaranın ayazına aldırmadan,sokaktaki insanlara aldırmadan koştu...Arkasında bıraktığı sıradan bir insan değildi...Bırakamam sandığı insandı...Şimdi ona dair ne varsa unutmak istiyordu! unutmak nasılda çaresiz bir kelime nasıl da zavallı... Bir evin eşiğine oturdu kız.Ne kadar aptal olduğunu düşünerek...Onu sevmeyen birini sevmişti;oysa erkek onu sevmediğini haykırmıştı.Gözleriyle söylemişti her gün,alaycı gülüşüyle...Ama kız aşıktı,aşık olduğu için dolaylı yoldan aptal...Anlamamıştı...Yanaklarında yürüyen yaşları sildi elleriyle...


Bunları okurken acımayın o kıza!O kız hayali bir kahraman! o kız,ağlamaya utanan sevmeye utanan insanların yaşadığı bu şehirde bir hayal...Bizler kapalı kapılar ardında ağlarız...Yorganı kafamıza geçirerek;oysa ankara'nın ayazında koşarak ağlamak var.Burnunu çeke çeke aşk acısı çekmek.Dürüst ve cesur!

Şimdi dinlediğim şarkının sözlerini tartıyorum kalbimde ve saate bakıyorum.Saat:02:06...
Yurt çıkış saatimi 6 dk geçti...
Geçmese sanki dışarı çıkıp koşacakmışım gibi hayıflanıyorum;OYSA ben hiçbir zaman filmlerdeki kızlar kadar olamadım...Kamera ışıkları varmış gibi aşık olmadım...Hep utanarak sevdim,yanaklarım kızararak...Cesurdum biraz;Ama zora gelince durdum,sustum...İçimden sevdim ezik ve çaresiz...

SİZ öyle olmayın ne olur=( SİZ güçlü olun aşkınızı haykırın,acınızı ankara'nın gözüne sokun! Sokaklarda böğüre böğüre ağlayın...

Gururlu ol diyenler de çıkacak elbet...Gurur kelimesinin anlamını sorun böylelerine...
GURUR?
ben söyleyeyim gurur bencillik,gurur kalbi dalgaya alan aptal bir kelime...Ben lugatımdan çıkardım an itibari ile sizde çıkarıp atın...

NOT:dinlediğim şarkı diyor ki:

Çaresiz bütün kelimeler 
Bir yalan gibi hep suçlu 
Senin hala gözlerin soğuk 
Ve yağmurlu 
İçimde her gün büyüyen çığlıklar var 
Olsun zaten aşklar hep böyle..


gurursuz kalın emi =)=) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder