7 Aralık 2011 Çarşamba

SİZENE ;)

Neler yazmam gerektiğini bilmiyorum;ama kalbim çarpıyor ve ben anlatmak istiyorum anlamadığım şeyleri bile...Anlamadan anlatılır mı demeyin! Ben onu hiç anlamadan şiirler yazmıştım...Onun okumadığı okusa bile anlamayacağı şiirler...İlk zamanlar canımı yakıyordu bu durum.Zamanla alıştım sanırım,zaman sadece bireysel bir durum olduğunu öğretti bana aşkın.Aşk sanırım bu yaşlarda imkansızlıkla eş değer;oysa değer görmeden değer vermek,neyin kafası ?

Bak işte sokak jargonuyla konuşmaya başladım.Sanırım sokak edebiyatı yapma günüm bu gün;oysa ben edebiyat bile yapmayı beceremeyen bir zavallıyım.Pardon pardon zavallı kelimesi çok hafif kaldı... Ben "aptal bir zavallıyım" tamlama şeklinde oluşan niteliğime üzüldüm!!!

Kendime nasılda sinirliyim,ders çalıştıktan sonra sanırım daha realist oluyorum.Ceza kitabı bana hukukçu olduğumu ve dürüst olmam gerektiğini anlatıyor...

Salak salak okumaya devam etme...Pencereyi aç bir nefes al.Bu gün dalga geçer gibi az yağan yağmura küfür et.Seni sevmediği için "onu" azat et...

Oh be rahatladık...Bir kahveyi hakkettin...Kahveni al gel...Ben buradayım ;) Gitmiyorsunuz değil mi?
Kendiniz kaybettiniz...Kahveyle beraber yazı okumanın keyfini bilmiyorsunuz=(

Kahve sadece sınav zamanı uyumamak için içilmez,yada sigaraya katık olsun diye...Kahve bazen içinde kendimizi bulduğumuz bir yazıyla dertleşmek için de içilir...Türk kahvesiyse bir de bu hadi kapatın güzel fal bakarım...

Fala inanmayan aptallardan mısınız ?

Tamam tamam her baktığım fal çıkmaz;ama rüyam da ne görürsem yaşarım...AAAAA ne güzel demeyin.Siz yaşayacağınız hayal kırıklığını bildiğiniz halde hiç inadına sevip,bildiğiniz gerçeklere rağmen hiç beklediniz mi?
Ben o hatayı bir kere yaptım.Şimdi mi?
ŞİMDİ şarkı gibi söylediğim bir söz var nietzsche'den "unutan iyileşir"


PEKİ UNUTTUN MU? DİYORSUNUZ...
SİZENE ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder