29 Nisan 2011 Cuma

gece gece

İstanbul..
saat:03:14
Bu gün o kadar yoruldum ki,neden uyumak yerine burada bir şeyler yazıyorum ben bile bilmiyorum.Ablam içeride uykusunun gelişme bölümünde sabah hatırlamayacağı rüyalar görürken ben...
Ben... Ben burada belkide hiç bir zaman okunmayacak yazılar yazıyorum,arkadan çalan ve tamda beni anlatan bir şarkı eşliğinde...




Derin bir nefes alıyorum..Nefes alırken neyi fark ettim,biliyor musunuz? Gözlerimi kapatıyorum...Nefes alırken değil...Sadece derin nefes aldığımda...Gözlerimi kapatan şey ne,peki?
Bilmiyorsunuz..Bende bilmiyorum sadece tahminim var..Bence işin sırrı derin kelimesinde..Son nefes gibi derin...son kez aydınlığa bakıp karanlığa yolculuk yapacakmış gibi çaresiz...
Sanırım bu satırları okurken kafanız karıştı..Ne güzel kafamız var,çok şükür karışıyor...Herkesin bir kafası var eminim;ama niye herkesin kalbi yok?
Oysa yumruk kadar kalp...4 harfli... tek hece...Söylemesi bile kolay...Her şarkıda,şiirde de var neredeyse...
Peki,neden herkes de yok?

Herkes de var,olmasa insanlar nasıl yaşar deyip,Tıbbi bir açıklama yapmayın! mecaz sanatını kullandığımı siz de biliyorsunuz...
Vay be siz ne çok şey biliyorsunuz...



Offf ne kadar da sinirli kızmaya meyilli cümleler kurmuşum üst satırlar da;oysa çok mutluydum bu gün...Sanırım uykusuzluk beni sinirli yapıyor...Bir de içimde saçma sapan bir sıkıntı var...Durup durup gözüm dalıyor,sözlüye kalkacakmışım gibi kalbim çarpıyor...

Ne güzel... Kalbim var çarpıyor...

Şimdi elinizi kalbinize götürün..Elinizde hissediyorsunuz kalbinizi..İşte o an aklınıza gelen kişinin kalbini dinleyin bir gün mutlaka..
Kulağınızı dayayın kalbine...Kalbinin sesini duyamazsınız eminim.. Şaşırdığınızın farkındayım..Duyarım bu da ne saçmalıyor diyorsunuz..
Duyamazsınız eminim...ÇÜNKÜ:sizin kalbiniz daha çok çarpar,onun kabinin sesini bastırır...
İşte aşk duymamak kadar komik;ama bu yazıyı okurken herkesin aşık olduğu kişiyi düşünmesi yani herkesin farklı kişileri düşünmesi kadar keyifli...


Şimdi de gelin sizle bir test yapalım...
Bakalım kime aşıksınız ?
Sorularıma içinizden cevap verin...

1.soru:şu an test sonucuna göre,onun çıkmasından korkuyor musunuz?

İşte tam da ona aşıksınız... Başka soruya gerek yok!!!


Çoğu insan bu testimi saçma bulabilir..Yazının bundan sonrası onlar için başka konulardan bahsedeceğim...


Bir rüzgarın elindeydi hayalin,hayal kurmayan biriydim;oysa..(son zamanlarda...)Hayal kurmak üzüyordu...
Bazen de utanıyordum,gerçekleşmeyecek hayaller kurduğum için;oysa ben de belki birinin hayaliydim..Sonra bu ihtimale inanıp kızdım ona..ben onun hayaliydim,o benim,onun başka hayalleri vardı...
Entrikalı bir dizi gibi geldi bu durum ve de çok sevimsiz buldum...Kimseyle ilgili hayal kurmak yok,kimse de benimle ilgili hayal kurmasın...Gerçekler canımızı yaksa da...Gerçekleri düşünelim...Düşünelim ki,kolay olsun alışmak...Bunları yazarken neden kalbim üzerinde 10 kilo varmış gibi acıyor?
Neden yutkunmak ders çalışmak kadar zor?
Şimdi gel de hayal kurma! bak işte gerçekler can yakıyor...


Gelin güzel şeyler yazalım,öyle bitsin yazım...
Başlayalım..


BU yazdıklarımı nerede,nasıl,saat kaçta okuyacağınızı bilmiyorum...Bildiğim tek şey eğer bu yazıyı sabredip sonuna kadar okuduysanız...Ya ben güzel yazıyorum yada siz sayın okurlarım=) okumayı çok seviyorsunuz...1. İhtimal çok sevimli...
Şimdi pencere varsa odanda,dışarı bak... ne var dışarıda ki diyorsun? Ne olduğunun önemi yok...Önemli olan benim lafımı dinlemen...Benim değil kalbinin lafını dinle!!!


Güzel günler herkese...Uyumam gerekli hem olur ya belki güzel bir rüya da görürüm =)=)


GECE GECE not: bilmekten daha gerçek bir şey var:Hissetmek=)=)

son not:taslaklara kaydedip uyudum,sabah resim ekleyip yayınladım ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder