17 Haziran 2011 Cuma

Hep gülün =)

Keyifliyim...
Kimse engel olamaz buna...Ben bile...
Küçük şeylerden mutlu olmayı öğrendim...Şarkı dinlerken yudumladığım kahvenin tadında hayat tamam tamam dudaklarımın da payı var...Dedemin aldığı uçuk pembe ruj kadar komik bu hayat...Komik olan ruj değil,ruju sürdüğünde aynaya bakan damla...İnsana neden ruj yakışmaz =)=)Ama bu durum bile üzmüyor beni...Makyaj yapmadan güzelim ben deyip kendimi kandırmayı seviyorum...Birde rimel sürdüğümde ağlamayı..Yok yok en keyifli ağlama şekli duş alırken...Gözyaşım sıcak suyla karışıyor,elimle silmeme gerek yok! ağladığım için saklanmam utanmam da gerekmiyor...Doya doya ağlıyorum...
Her şeyin güzel yanını bulmaya karar verdim bu gün...Mutlu olmak için ne çok nedenim varmış...Ben inadına üzmüşüm kendimi...Aslında hayat çok keyifliymiş...
Gelin bu gün nelere mutlu oldum bakalım=)=)

Ablamın,hazırladığım yemeği beğenmesine...

Yeni aldığım geceliğin çok yakışmasına...

Annemle yaptığımız telefon konuşmasına...

İstanbulun havasını içime çektiğim ve son olarak 12'ye kadar uyuduğum için mutluyum...


Bu kadar basit işte...Çok büyük şeyler beklemeyelim hayattan...Bizi gülümseten ne varsa sevelim...Kalbimiz deli gibi çarpmayabilir;ama huzur veren ne varsa değer verelim...

İnanın akıl vermiyorum,değerli okurlarım ;) sadece sizlerinde mutlu olmasını istiyorum...Oh be diyebilmelisiniz yastığa kafanızı koyduğunuzda...Rahat kafayla hayal kurarak dalın uykuya istiyorum...
Hayırdır inşallah üstümde bir iyilik var =)=) Nazar değmesin diye popomu kaşıyorum...Hep böyle olmak istiyorum...İyilik yaptıkça büyüyor insan ,insan olduğunu hatırlıyor...Anneanneme benzemek istiyorum...Nasıl bir kadındı,ah bir bilseniz...Tüm meziyetleri tek bir bedende barındırıyordu...Bir insan hem güzel hem zeki hem de bu kadar iyi olabilir mi?
Ben sadece onda gördüm...
O gitti...Ve ben şimdi bütün güzelliklere körüm...
Ayrı ayrı görebilirim;ama asla hepsini bir arada göremeyeceğim...

İşte böyle hatırlanalım,anneannem gibi...

Ama en önemlisi kendimizi üzmeyelim,sevelim sevilelim...
Aşık olalım,utanmayalım sevdalardan korkmayalım..Tabi ki aşk acısı da çekeceksiniz,çekin şiirler yazın,arabesk şarkılar dinleyin kadehleri tokuşturun dostlarla,çakır keyif naralar atın gülerek...Kendi kendinize salsa yapın çevrenizdeki bakışlara aldırmadan;ama benim gibi adımları karıştırmayın...

Hızınızı alamadınız mı?
Peki hadi arayın onu bağırın çağırın kapatın telefonu...Sonra kafam güzeldi deyip özür msjı atın...
Yaptığınız aptallığı anlatın 2 3 yıl sonra;ama gülerek...

Hep gülün...Gülmek herkese yakışıyor;ama alınmayın en çok ona ;)








NOT:yazımı yazarken bana eşlik eden şarkı:http://fizy.com/#s/1paf0u =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder