15 Haziran 2011 Çarşamba

sarhoş oldum =)=)

Hava o kadar sıcak ki istanbul da...Ankara'nın soğuğunu özledim ! Yurdun penceresini açıp hayal kurmayı,üşümeyi ve yorganın altına girip tavana bakıp resimler çizmeyi de !
Şimdi sıcaktır;ama ankara da hava...
Kurak bir şehir orası o yüzden filiz vermedi aşkım orada...Kalpleri de sert oradaki insanların benim gibi yağmura alışık birini anlayamadılar...Oysa ben hazırdım,ufak bir tebessümle yeşerirdim,bir tatlı sözle büyürdü aşk'm !

Şimdi...
Ben bunları yazarken seni düşünüyorum ve biliyorum bu gün sende beni en az 3 kez düşündün...Şaşırma artık ben hissederim bilmen lazım ;) Ama bu durum korkutmasın seni...Seninle bir bağ var aramızda ikimizin de kopardığını sandığı karmaşık bir düğüm...Ve sen açmak istedikçe daha çok bağlanıyorsun bana...Ben zaten kaçmıyorum aramızdaki durumu kabullendim...İkimizin de gücü yetmez artık...Anahtarı okyanusun derinlerinde kaybolmuş bir sandık bizim aşkımız...Kırarsak sandığı biter bu aşk...Yani çok acı çekmemiz gerekiyor bitmesi için !

Oysa mutlu olalım istiyorum demiştin sen...Yeri ve zamanı yazmıyorum sen hatırla !Hatırlıyorsun biliyorum,unutmadın biliyorum!O gün orada çalan şarkıyı da hatırla o zaman ve arada sırada mırıldan =)=)
Şarkıyı hatırlamadın mı yoksa? Düşün bul, yada daha güzel bir fikrim var bana sor ben hemen cevaplarım !

Ama yapmazsın saçma sapan gururun engeller ve kuralların!O zaman acı çek ! Acı çekmiyorum ki deme ikimiz de biliyoruz beni özlediğini her gün düşündüğünü...

Bak işte senin duygularını bile ben yazıyorum...Sen sadece okurken kafanı salla ve onayla !!!
Bu arada sana anlatacak neler biriktiriyorum kalbimde bir bilsen...Güzel olan ne varsa yanını boş bırakıyorum sen yoksun ve boş kalmalı yanı,yanım...Mesela bu gün beşiktaş sahilinde sen olmalıydın yanımda...İstanbulu sevmediğini biliyorum;Ama benimle severdin biliyorum...Martılara simit atardık...Onların uçuşuna şiir yazardım...Sen burada da mı damla deyip oflardın...Oflama oflanır mı sevgiliye derdim...
Gülerdin...



Sen gülerdin...
Bu şehir boşalırdı...
Bir sen kalırdın...
Sen gülünce önemini yitirirdi her şey...
Martılar,insanlar,dalgalanan mavi deniz...
Sadece...Sen,ben istanbul kalırdık...

Elimi tutardın aniden,hiç bırakmayacak gibi...Bu kadar sıkı tutma elimi...Bırakırsan ne yaparım ? derdim sana...
Bırakmayacağını söylemelisin burada...Hayal benim değil mi kocaman sarılmalısın birde.. senin kokun denizin tuzuyla birleşmeli sarhoş olmalıyım birden...

NOT:Burada olsan yarın ortaköy'e giderdik... Sevdiğim her yer de sende olsan beraber mutlu olsak,sana soluksuz sevmeyi öğretmek istiyorum,denize bakıp hayal kurmayı da ...

Son not:ortaköy de waffle da yerdik ;) waffle sevmiyor musun ?o zaman ben yerdim sen beni izlerdin =)=)

DİPNOT:yandaki çocuk kadar mutlu olmak düşünmeden ne güzel =)=);AMA cemal süreya ne demiş:


Kim istemez mutlu olmayı Ama mutsuzluğa da var mısın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder