19 Ekim 2013 Cumartesi

ben çok susmam

bir bayram daha geride kaldı ve şimdi önümüzde kaç bayram kaldığını bilmeden yaşamaya devam...Bu gece anılardan bahsedelim biraz.Her anı anıya çevirmenin ne kadar önemli olduğundan birde... Yaşıyoruz gülerek,ağlayarak,konuşarak ve en çok susarak...(ben çok susmam) Her anı tekrar yaşamak mümkünmüş gibi hoyratça ne garip.Nerden geliyor bu komik güven? Elimizden kayıp gidiyor zaman,sevdiklerimiz gidiyor...Bazen bir başımıza kalıyoruz öylece..Bir kalabalığın ortasında yanlız hemde..İşte sevgili okurlar ben bu ara böyleyim..Yanlız hissediyorum kendimi ve hala küçük..Büyümeyen bir çocuğum ben.susmayan çok gülen çok ağlayan bir kız çocuğu.. Şımarık değilim ben ama..Sadece bazen çok sevilmek istiyorum..Gözlerimin içine bakıp gülen birini belkide..İnsanlar göz göze gelmekten korkuyor ama.. sanırım sevmekten de..Korkak bu insanlar ve de aptal..En çokta erkekler =)ya ben tutup konuyu yine aşka getirdim..Bu ara kızlarla çok dedikodu yaptık belki ondandır ;) Tamam bu konu dursun üst satırlarda başka bir konuya geçelim.. Ben bu ara secreta taktım biliyor musunuz? İşe yarıyor mu damla diye sorun.Bence yarıyor,yani öyle gibi.. Şimdi nasıl yaptığımı anlatıyorum.Önce sizi gülümseten bir anı bulun.Bu anının içinden de birini.Ve o anı hatırlayın.O gün ne giydiniz?,nereye gittiniz?,ne konuştunuz?,en çok kim konuştu ;)gibi sorular sorun kendinize cevaplayın...Sonra o anının üstüne bir kaç hayal ekleyin..ve böylece o kişide sizi düşünmeye başlar..Yani öyle olmalı canım okuyucularım =))) hemen inamayın,böyle bir şey yok bunu ben uydurdum.Hiçbir bilimsel açıklaması yok bunun.. Ama ben deneyin derim ;)bunları yazarken yanaklarım kızardı,sanırım biri de beni düşünüyor =) alın size bilimsel açıklama... Bu gecelik bu kadar,üzerimde bayram yorgunluğu var ve çayım soğudu..Sevgiyle kalın ve de mutlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder