23 Ekim 2013 Çarşamba

ne yapalım şimdi =))

merhaba..Hastayım çok hasta:( aman siz dikkat edin bu havalar hastalık havası..Şimdi gelin biraz sohbet edelim..
Hani bazen her şey üst üste gelir ya,hiçbir planınız gerçek olmaz ya,hani secretlar bile bazen tutmaz ya.İŞTE şu an benim durumum bu sanırım.Ama biri gelse şimdi elimi tutsa geçecek her şey dese..İnanırmıyım? Ya da biri gelse elimi tutsa hiç konuşmasa sadece baksa.. inanırmıyım? Ya da biri gelmese,hep sussa..inanırmıyım? hangisi gerçek?..Nasıl hissederiz bizi sevecek kişiyi,bırakmayacağından nasıl emin oluruz? Nasıl anlarız sevip yada sevmediğimizi? Kalbimiz çarpar mı onu düşününce,yada hiç mi çarpmaz ? Herkes farklı şeyler anlatırken,Biz hangisine inanmalıyız?o kadar çok soru var ki.. ve o kadar her cevap tekrar soru ki;oysa koşulsuz sevilmek isterim ve sevmek...beni sıkılmadan dinlesin isterim,hani ben saçma saçma her şeyi anlatırken sıkılmadan dinlesin=) sonra ben ne kadar konuştum deyip susmalıyım,onun sesini duymak için...Derin derin nefes almalıyım onun yanında,tüm sözcüklerini içime çekmeliyim...İşte bunları yaparken gülmeliyim..O da gülmeli ama..Ciddi aşk yoktur,yani öyle olmalı.. peki sizce nasıl olmalı aşk? Sorun kendinize..Bitmeyecek bir aşk dileyin Allahtan..Ben diledim valla,oturdum doğru erkeği bekliyorum =))) ya korkarsa,ya gelmezse..ya da hala beni sevdiğini bilmiyorsa,aptalsa anlamamışsa.. ne yapalım şimdi? bu kadar aşk yeter;) şimdi iş güç konuşalım...zormuş mezun olmak herkes sana büyük muamelesi yapıyor hoş değil..Bence hep küçük kalmalıydım ben,hem küçükken çok güzelmişim;ama yine çok konuşurmuşum çok yazarmışım;ama çocukmuşum işte,küçükmüşüm:) Büyümek sorumlulukmuş.Hani canım öyle dan dun konuşamıyorsun.Her girdiğin ortam da göz ucuyla süzüyorlar seni..Sen artık büyüdün ya mükemmelsin.Hata yapmazsın çok gülemezsin!!! ağır ol biraz...bence gülelim büyümeyelim hem büyükler mükemmel değil ki mükemmelliyetçi! biz çocuk kalalım.. Şimdilik bu kadar hep mutlu olun ve arada sırada okuyun yazdıklarımı ve sizde yazılar yazın kimse okumasada yazın=))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder