13 Ekim 2013 Pazar

en büyük şansım

Bu gece anneanne seni özledim.Biliyorsun,her gece özlüyorum..hep özlüyorum..Sonra seninle konuşuyoruz..ben durmadan konuşuyorum sen sabırla dinliyorsun beni.Gözlerinin içi gülüyor beni dinlerken,bazen tebessüm ediyorsun=) ne çok yakışıyor gülmek sana..nefes almadan dinliyorsun.Sever gibi...sessizliğin saçlarımı okşuyor..Şimdi de ben gülüyorum.Gözlerim doluyor sonra,sen ellerinle siliyorsun yaşları...Ama hep susuyorsun..İnsan sevdiklerinin en çok sesini özler ama...Sesini çok özlüyorum özledim...Anneanne insanlar yıllar geçtikçe büyüyormuş.Öyle diyor büyükler;ama ben hiç büyümedim ki.Her sabah bana yaptığın salıncakta sallanıyorum.Çiçek topluyorum sana.sen o çiçekleri köyün mutfağına koyuyorsun.Ben senin pişirdiğin ekmekleri tırtıklıyorum bir yandan,sonra karabaşa atıyorum birazını da camdan..karabaşıda özledim ama en çok seni.. Üzülme sakın yanımda olduğunu biliyorum.çocuğum işte yanımdayken bile özlüyorum seni..Senin dışında kimse anlamıyor beni.Herkes kırıyor,üzüyor..ben mi? anneanne ben bilerek kırmıyorum kimseyi. inan hiç kötülük beslemiyorum içimde,öğrettiğin gibi.bir de gün geçtikçe daha çok benziyorum sana.(dayım öyle söyledi.)Daha çok aynaya bakıyorum sana benziyorum diye=)ama sen çok çok daha güzelsin.Anneanne bayram geliyor bir de duymuşsundur ve ben anneannesi dünyada olan tüm çocukları kıskanıyorum.Kıskanmak kötü mü? Hayır ağlama,bak bende ağlamıyorum..Gözyaşı değil bunlar!bunlar damla damla sevgi,özlem,kavuşma isteği bunlar..Ne zaman ağlasam gelirsin çünkü..Öpersin yanaklarımdan.Ne zaman canım yansa sana koşarım çünkü.bunlar gözyaşı değil..Bunlar kavuşmamız için.. Ben dünyanın en şanslı çocuğuyum senin gibi bir anneaannem var.Allahıma şükürler olsun..sen benim en büyük şansımsın.Sen olmasan ben ben olmazdım..Bana gülmeyi,iyi olmayı sen öğrettin;ama bazen ya kötü biri olursam diye korkuyorum..Elimi tut o zaman yanlışlarımda uyar.Bırakma elimi sen yanımdaysan güçlüyüm ben,sen yanımdaysan mutluyum,iyiyim.. Bu sevgimizi kimse anlayamaz.anneanne bizim aramızdaki sevgi bizim en büyük şansımız..seni çok seviyorum. NOT:sevdikleriniz yanınızdayken kocaman sarılın onlara ve seslerinden öpün onları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder