25 Kasım 2010 Perşembe

odamdayım ama içime yağmur yağıyor=)=)

Yağmur sesi duymalıyım ben hep,o zaman daha sevimli oluyor bu şehir...Islak olsun tüm şehir...Parmak uçlarımız da yürüyelim ayaklarımız ıslanmasın diye...Fönümüz bozulsun,rimellerimiz aksın...Telaş içinde koşar adım geçelim sokaklardan ve insanların bu telaşına gülelim katıla katıla...Karşı kaldırımda iki sevgili olsun.Erkek montunu çıkarıp kızın üzerine tutsun kız ıslanmasın diye...Kız utanıp yere bakmalı bu sahnede mutlaka ve erkek onu ne kadar sevdiğini fısıldamalı kulağına...nEyse onları bırakalım orada...Yürümeye devam edelim ankaranın ıslak sokaklarında...İşte karşıdan gelen çocuklara bakın yaşaları 10 bilemedin 11,bir şemsiyenin altına dört kişi sığmaya çalışıyorlar...Ve ben onların bu tatlı çabasını çok seviyorum...Sucuk gibi ıslandım eminim,saçlarım denizden yeni çıkmış kadar ıslak;ama tuz kokusu yok...Gökyüzüne bakıyorum hemen lütfen gökkuşağı olsun...Ve işte orda çocukluğumdaki kadar güzel değil ama yine renkli ve mavinin içinde ben ne kadar da güzelim diye şapşal şapşal konuşuyor...Ona kızıp kafamı hemen yere indiriyorum...salak salak hayaller kurup yürümeye devam ediyorum...Karşıdan gelen o olsa keşke diyorum...Beni görünce gülümsese ıslak,şapşal ve çirkin halimi sevimli bulsa...Hayalde daha da ileri gidiyorum koluma girse bu şehri beraber dolaşsak yağan yağmura aldırmadan o bir şarkı mırıldansın,ben onu dinleyeyim yok ya ben de ona eşlik edeyim bu çirkin sesimle ve o bu sesime aldırmadan yanağıma bir öpücük kondursun...Yanaklarım ıslak dudakları ıslak akıp gidiyor öpüşü...Ve ben yere düşen o tatlı öpüşün üzerine basmamak için zıplıyorum...Bu hareketime şaşırıp kalıyor ve şapşal şapşal bana bakıyor...Aman Allahım şapşalken ne kadar da tatlı=)=)Nasılda güzel gülüyor ve ben gülmeyi bir erkeğe ilk kez bu kadar yakıştırıyorum... Ne kadar da doğal bu şehir gibi soğuk değil ilk kez ve ben ilk kez onu kendime bu kadar yakın hissediyorum... OFF bunların hepsi hayal tek doğru dışarda yağan yağmur ve ben yurtta oturmuş bu saçma hayallerimi yazıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder