20 Aralık 2010 Pazartesi

BASİT AŞK...

Soğuk bir gece telefonunun sesiyle uyandı kız...Arayan oydu,yalnış görmüyordu.Açıp açmamakta kararsızdı...Yalnışlakla arıyor olmalı,o beni aramaz ki diye geçirdi içinden;ama ya önemli bir şey olduysa(!)
-Efendim(olabildiğince sessiz bir tonda)
-Konuşmamız gerekli...


Derin bir sesizlik...


Kızın iç sesi:Bu ne şimdi gecenin bir vakti ne konuşmak istiyor ki...Gündüz arayabilirdi hem o beni aramaz ki...

-Ordamısın(sert bir sesle)
-Evet;ama ne konuşmamız gerekli(şapşal kız neden konuşmalıyız demeliydi)
-Konuşmak bahane,sadece sesini duymak istedim...


(Kız mutluluktan cevap veremiyor)



_____________________



İşte alın size bir romantizim,okurlar böyle hikayelerden hoşlanıyorlar değil mi? Basit,düşünmeye yer bırakmayan aşk hikayeleri,aşk sözcükleri...
Bir okur kitlesi var basitliğin...
Önceleri sordum hep neden neden neden?
Sanırım cevapta basitti...İşte cevap:Basit seviyoruz biz,önümüze kim gelirse seviyoruz aman boş kalmayalım diye seviyoruz,ya da kalbimiz çok geniş eskiyi de unutmadan yeniden seviyoruz...


İşte ben bu yüzden "sevmek" kelimesini lugatımdan çıkarıyorum...Yeni bir kelime türetmeliyim...
Ya da susmalıyım sessizliğin bir anlamı olmalı, anlamı olmasa o susmazdı...
Hayır,o kolay olduğu için susuyor.Susmanın bir anlamı yok!


Ya da o da basit sözcüklerle seviyor,çakma şairlerin şiirleri gibi;ama ben hiçbir şeyden anlamasam bile,şiirden iyi anlarım...
Midem bulanıyor;ama kusamıyorum içimdeki kız hala konuşuyor ve ben onu bile duyamıyorum...



NOT:Eğer onun gözleriyle görmeye çalışırsanız,işte o zaman yazmak daha zor;ama ilk defa bu kadar vazgeçilmez...

dikkat:istediğim zaman yukarıda yazdığım kadar basit aşk replikleri yazabilirim;ama sen ve hissettirdiklerin susuşun kadar basit değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder