31 Aralık 2010 Cuma

yok sayma!

Herkes şiir okumak zorunda değil...Edebiyattan da anlamaz her insan;ama her insan sever aşık olur mutlaka...Peki,nasıl başa çıkarlar bu duyguyla edebiyat olmadan o ölümsüz mısralar olmadan?



müzik... Sanırım çoğu insan şarkılarla anlıyor aşkı ve de anlatıyor... Peki ben neden hiçbir şarkıda bulamıyorum aşkı...Melodilerin içine saklanmış aşk ve müzikten anlamayan ben bulamıyorum o gürültünün içinde aşkı...Oysa o iyi anlıyormuş müzikten,öyle söylemişti bir konuşmasında... "iyi bir dinleyicim..." bu onun sözleri...
Peki ya,kalbimin gürültüsünü neden duymadın? Hani dinlemeyi biliyordun neden yok saydın içimdeki aşkın melodisini? Ne kadar da sesliydi oysa;sağır eden bir çığlık gibi...


Yazdıklarımı okumuyorsun...Tamam içmonologlarını yazan birini okumak istemeyebilirsin sadece tarihi,siyasi kitapları sevdiğini de biliyorum...Kızmıyorum yazdıklarımı okumamana;ama beni yok sayma! Yokmuşum gibi davranma artık!



Susmak çok kolaydır
Ya konuşmak?
Sessizliği bozan bir şeyler söyle
Sevgi sözcüğü olması şart değil...
Önemli olan cevap vermen...
İnsan susuyorsa,yok sayıyordur...
Yok saymak sevmemekten de kötü...
Sen...




dikkat:sen.... bu boşluğa her türlü sözcük gelebilir;artık susma susma ki sevgi sözcüğü gelsin "sen'den" sonra...




müzik dinlemeyi seviyorsun ya biliyorum dinlemeyeceksin;ama yine de paylaşıyorum senin için:





şarkı eşilğinde yazıyı bir daha oku =)=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder