19 Aralık 2010 Pazar

MASAL OKUYORUM...

Otobüs yolculuklarını seviyorum,düşünmeye teşvik ediyor insanı...O kadar alakasız insanları düşünüyorum ki,gülüyorum sonra kendi kendime onlarda beni düşünüyor mu diye...Otobüs muaviniyle göz göze geliyorum,tek başıma neden güldüğümü merak edercesine bana bakıyor...Ona da benim tavrım komik geliyor olmalı ki oda gülüyor...Ben onun gülüşünü otobüs camına asıyorum,düşündüğüm tüm insanları koltuğun altına saklıyorum...İşte şimdi tek seni düşünüyorum...Sen beni düşünüyor musun peki?Gecenin bu saatinde uyku daha tatlı geliyor olmalı.Keşke ben seni düşünürken birden uyansan su içmek için;çünkü ben fazla sıvı tüketmiyorum malum yolculuktayım=)=) Hadi sen kalk bir bardak su iç,hava çok soğuk dudakların çatlamıştır belki,dudakların ıslak kalsın...Hazır uyanmışken bir daha uyuma!Sen de beni düşün..."Sen birini çok düşünürsen o da seni düşünür" demişti bir arkadaşım...Beni düşün düşün ki arkadaşımın tezi doğrulansın...Şimdi pencereye yaklaş,nefesin pencerede,buğulanıyor camlar...Küçükken parmaklarımla kalp çizerdim,ben...Komik ama hala yaparım.Sende beni kırma bir kalp çiz cama,ben otobüs camına çizemiyorum=( Şimdi sen erkek kalp mi çizer deyip çizmiyorsundur eminim;ama erkekler de sever hemde kalbiyle...Israr ediyorum bir kalp çiz cama...Tamam tamam  çizme isimlerimizi yaz yanyana...Pencereyi aç şehrinin havasını çek içine...Soğuk hava ciğerlerine dolsun.Yıldız var mı gökyüzünde?Varsa bir dilek tut ikimiz için...Aklıma bir şey gelmedi mi diyorsun? Üzülme benim bir dileğim var hazırda =)=)işte dileğimiz:"Bir gün mutlaka beraber bakalım gökyüzüne,yıldız olması mühim değil,elimi tut sadece..." Tamam dileğini tut ve kapat pencereyi hava çok soğuktur şehrinde...Uykun geldi biliyorum,tamam o zaman artık yatabilirsin...Sen geç sıcacık yatağına;ama  sana bir soru daha hiç küçükken sana masal okudular mı,hani şu mutlu sonla biten masallardan ? Cevabını bilmiyorum,ne olduğu da önemli değil...Bütün otobüs uyudu,yalnız sayılırız...Hadi artık kapa gözlerini sana masal okuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder