26 Aralık 2010 Pazar

KOMİK OLMA =)=)

Ankarada ağaçlar çırılçıplak...Benim o sevdiğim yapraklar yok artıK! Üzülüyorum bu duruma;ama baharda tekrar göreceğimi bilmek alıp götürüyor içimdeki kederi...



Yukarıda yazdığım duygunun yalın hali...Duygularım içimde kimseyi etkilemiyor;ama bu duygunun bir de -e hali var.Yönelme hali diyorlar dilbigisinde bu duruma ben ne diyorum peki?AŞK... sanırım aşk; çünkü bence aşk tek taraflı değildir.Karşındaki de sana karşı bir şeyler hissetmelidir mutlaka...İşte yaprakların baharda yeşereceğini bilmek gibi seni sevmek...İlerde beni seveceğini bilmek...


Nasılda eminim değil mi? Yok yok emin değilim...İkinci bir ihimal daha var sen beni sevmiyorsun...Aşk tek başına yaşanmıyor ya ben de seni unutuyorum...Ve üzülmüyorum böylece her iki durumda da;ama 2.ihtimal bana biraz sevimsiz geliyor.Senin de beni sevmen daha mantıklı...


Mantık aranmaz;ama aşkta...O zaman yukarıdaki mantık kelimesinin üzerini çiziyorum...Yeni bir kelime "güzel" evet evet bu uydu,senin beni sevmen güzel olurdu...


Neyse bunlar sabah içimden geçenler,yazmak istedim sadece...
Şimdi içimden geçenler;



İnsanları düşünüyorum...Neden sakladıklarını,neden yok saydıklarını duygularını...Aşk hiç saklanır mı,yada nefret,yada korku ? Fark etmez hangisi olduğu kalpten geçen hiçbir şey saklanamaz bence...Kalp sürekli çarparken nasıl saklarız?Nefesini tutup hayatta kalmak gibi bir şey olur bu,yani imkansız...

komik..

Çoğu insan sakladığını sanır;ama...

AMA saklayamaz...Kendini kandırır sadece... Ben karşımdaki insanın kalbinden geçenleri anlarım...

Anlamamak isterdim oysa,anlamak çok acıtıyor bazen...Karşındakinin seni sevmediğini anlamak...Nerden mi anlarız peki? Özel bir çabaya gerek yok! o zaten sözcükleriyle anlatır size yada susuşuyla...Susuşu,sevmiyorum diye haykırırken kulağınızı kapatmayın...Bırakın sevmesin aşkta hiç zorlama olur mu?

Zorlamayın...vazgeçmeyin siz sevin ve de saklamayın sevginizi...Bırakın anlasın onu nasıl sevdiğinizi...Aaaaaaaaa zaten bende sevmiyordum deyip komikleşmeyin...


Sevmek,aşık olmak yeterince komik bir durum zaten =)=)


Bu gün sana şiir yazmadım beni sevmediğin için kızgınım sana;ama şiirsiz bitmesin istiyorum ve işte cemal süreyanın ikimiz için yazdığını düşündüğüm düşlediğim şiir:


...
Fotoğraf çektirmek için yan yana getirilmiş iki nesne değiliz biz.

Güvercin curnatasında yan yana akan iki güverciniz.

Mesafeler birleştirdi bizi bir de sözler

Razı olma hiçbir sessizliğe

Biliyorsun seni seviyorum...

Pencereden bakmayı öğreteceğim

Sana

Balkona asılı çamaşırcasına

Havalansın havalansın dursun

Sokakta değil balkonda;

Dışarı çıktığın zaman

Romanını yastığının altına sakla;

Şiirini mutfağa koy

Boş bir deterjan kutusu vardır nasıl olsa,

Öykünü yanına alabilirsin elbet

Müziğini de resmini de

Niçin güvenmiyorsun bana?

Cemal SÜREYA 16 Mayıs 1973

şiirin son kısmını paylaştım sadece..

Eğer bu şiirin tamamını merak ediyorsan  ya da okurken beni düşünüyorsan komik olma hadi itiraf et kendine sende beni seviyorsun...Ben mi? Ben zaten çok seviyorum şapşal =)=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder