29 Aralık 2010 Çarşamba

ılık ılık...

Nasılda büyümek istemiştim...

küçükken...

Pencereyi açıp gökyüzünü seyrederdim hep...Kuşların neden uçtuğunu merak edip dururdum.Meraklı bir çocuktum büyüklerin lafına karışıp annemi zor durumda bırakırdım hep...Her konuda yorum yapar insanları kızdırırdım...İşte bu yüzden büyümek istedim,değişirim sandım...


Ama yine aynı...Kuşların neden uçtuğunu biliyorum,ama insanlar niye uçamıyor diye soruyorum kendime...Büyüklerin değil beni önemsemeyen insanların laflarına karışıyorum...Yine her konuda yorum yapıyorum...

Belkide bu yüzden açtım bu blogu yazdıklarımı ne de olsa okumuyor önemsemiyor kimse... Kimseyi rahatsız etmiyorum kendimden başka...Azat ettim sevdiğim herkesi...

Rahat olabilirsiniz artık! Sizi rahatsız etmek gibi bir niyetim yok;siz zaten yazdıklarımıda okumadığınız için rahatsınız... Konuşmak yok bundan sonra ben içmonoglarımı yazıyorum;artık...

Buna karışamazsınız;çünkü cümlelerim size hiçbir zaman ulaşmayacak...Okunmadan burda kalıcak yaşanmadan duran tüm duygular gibi...


Sevdiğim insanlara ulaşmıyorsa yazdıklarım niye mi yazıyorum? Nazım hikmet'in bir mısrasıyla cevap veriyorum size: "Sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı? "Sizin anlayacağınız dille anlatayım birde: Ben biri beni sevdiği zaman değil,birini sevdiğim zaman şiir yazarım,birini üzdüğüm de değil biri beni üzdüğünde yazı yazarım... Ben merkezli değilim hissettiklerimi değil bana hissetirilenleri yazarım...Özel bir çaba göstermiyorum bunun için Aziz nesinin de dediği gibi ben yazmıyorum kendileri yazdırıyorlar hep...


Benim sorularımın cevaplarını hepsini şairler yanıtlamış...İşte ben bu yüzden hayranım şairlere şiirlere...Belkide bu yüzden şiir yazarım sevdiğim her insana Ona...


Korkmadan nefes alıyorsun
Korkmadan sevmeyi de öğrenmelisin o zaman
Beni sev demiyorum ki sana
Ben dolmuyorum ki nefes aldığında ciğerlerine;
Yaşaman için,gerçekten varolman için istiyorum sevmeni
Acı çektiğinde anlarsın bu hayatı
Yanaklarına değen gözyaşının tadında hayat
Tuzlu ve ılık...
Sen hiç soğuk gözyaşı akıttın mı?
Yüzünü ısıtır yaş,
Kalbi ısıtan aşk gibi...
Yaşamak ılıktır...
Sevdiğini görünce de akmaz mı için ılık ılık...
O seni sevmezsede acır ılık ılık...
Üşümeni istemiyorum...
Beni sevmesen bile sev...
Kimi sevdiğin mühim değil...
Hayat içine akmalı,
Yüzüne değmeli
ılık ılık...




Not:Bir an önce sende öğrenmelisin sevmeyi tamam biliyorum zor ilk zamanlar ağlatıyor bile erkekler ağlamaz deme şimdi! Erkeklerde ağlar kalbi olan herkes ağlar...AĞLA..Gözyaşına dokunmak istiyorum sevdiğim gözlerden akan o sıcaklığa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder